piątek, 14 marca 2014

Konik DALA



Witajcie w słoneczny poranek :)

Pewnie większość z Was kojarzy motyw konika DALA.
Mi przywodzi na myśl pierwsze wizyty w Ikea ;)
Lata temu te drewniane konie były dostępne w tym sklepie.
Później pamiętam, że motyw pojawiał się też na tekstyliach.
Ikea nie ma go już w swojej ofercie
ale DALA stał się na tyle kultowy, że dziś gości w wielu
wnętrzarskich sklepach internetowych.

Szwedzki DALA jest świetną inspiracją! 

Miałam szczęście wygrać w candy na blogu


Na który serdecznie Was zapraszam!
Kamila - autorka bloga tworzy piękne rzeczy codziennego użytku.
m.in. ze wspomnianym wcześniej konikiem DALA. 
Wygrałam ekologiczną torbę na zakupy i notatnik z gwiazdą.

Jestem zachwycona!





Świetne prawda?

Zainspirowana moją nową torbą postanowiłam przeszukać niezawodny pinterest.com
To niesamowite co ludzie tworzą z tym motywem.
Są też tacy, który mają tatuaże z koniem DALA !

Kilka inspiracji









Ciekawa jestem czy Wam też ten konik przypadł do gustu :)

Buziaczki



 ♥





27 komentarzy:

  1. Gratulacje !
    Motyw Konika DALA bardzo przypadł mi do gustu :)

    Słonecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest! A wygranej serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje:) tez mi sie podobal...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak ten konik to chyba hit każdego sezonu ;-). Gratuluję wygranej, bo czadowa jest ;-) a bloga z chęcią odwiedzę ;-). pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taki ponadczasowy motyw :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Dziękuję za miłe słowa:-) również miłego dnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konik Dala jest cudowny i póki co mam dwa drewniane ;) szkoda że Ikea nie ma go już u siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :D Oj tak wielka szkoda, chętnie widziałabym u siebie chociaż takiego jednego.

      Usuń
  8. świetna torba, bardzo mi się podoba pomysł konika w okularach :)
    /bliski memu sercu, bo mam noszę podobne okulary ;p/
    konik Dala wszedł do kanonu skandynawskiego wystroju wnętrz i osobiście bardzo go lubię, takie ludowy akcent :))))
    ale masz fajnie z tymi prezentami! :D

    buziaki i cudownego weekendu!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi jakieś literówki mi weszły do komentarza ;p

      Usuń
    2. Szczęściara ze mnie :D
      Słonecznego weekendu :*

      Usuń
  9. motyw okularów bardzo ciekawy, a torba nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem GRATULUJE !

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje-swietna torba:) a u mnie wlasnie od dzis w decorisland.pl koniki Dala sa dostepne:) uwielbiam ten motyw i postanowilam go koniecznie wprowadzic do oferty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję wygranej:)
    konik genialny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do Liebster Award - szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba ten motyw,nie mam jeszcze co prawda swojego konika ale na pewno się to wkrótce zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję!Torba przepiękna!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey jestem Karolinka ,
    niezwykle przyjemnie przegląda się twoje teksty, zapewne obejrze twojego bloga również nie raz, a właśnie pozdrawiam także proponuje odwiedzić moją strone online

    OdpowiedzUsuń