piątek, 30 maja 2014

Love...

Witajcie

Mimo kiepskiej pogody nie opuszcza mnie dobry humor.
I niech tak zostanie ;)
Z pewnością przyczyniła się do tego przesyłka, która wczoraj do mnie dotarła.
Niedawno wygrałam w candy u Basi z bloga 


Na który serdecznie Was zapraszam :)

Nagrodą był wykonany przez Basię obrazek.
Już na zdjęciach wyglądał niesamowicie
ale gdy zobaczyłam go na żywo był jeszcze piękniejszy.

Minimalistycznie, naturalnie i pięknie!

Zresztą zobaczcie same :)








Kochana dziękuję z całego serca.
Fantastyczny pomysł i wykonanie

Buziaczki







17 komentarzy:

  1. Gratulacje! Obrazek bardzo fajny i nietypowy,też miałam na niego chrapkę ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, szczęściara ;)
    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny obrazek, serdecznie gratuluje wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być bajeczny na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny,aż "pobiegłam" sobie pooglądać Basi bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Cudny obrazek i bardzo ładnie się u Ciebie komponuje:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, obrazek wygląda u Ciebie pięknie, znalazłaś mu idealne miejsce:)) Basi bloga znam i jestem jej częstym gościem.Też brałam udział w jej candy, ale niestety dla mnie szczęście uśmiechnęło się do Ciebie:))Miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudo! bardzo fajny pomysł;)
    Gratki Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo, ale ci zazdroszczę i gratuluję :) piękne wykonanie i pomysł jeszcze lepszy

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście, obrazek jest super słodki :) taki kochany :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie się u Ciebie wpasował w te naturalne i rozbielone klimaty.
    Dziękuję Ci za tyle miłych słów pod moim adresem, ...komentującym również :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się u Ciebie obrazek prezentuje:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej.Fantastyczny pomysł i wykonanie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń