wtorek, 30 września 2014

Zrób sobie lampki DIY


Witajcie


Niecałe trzy miesiące i święta...
kiedy to zleciało?

Normalnie nie dowierzam patrząc na kalendarz.
Mam wrażenie, że z każdym rokiem czas leci coraz szybciej.

Niedawno zrobiłam
światełka z piłeczkami do pingponga.
Inspiracja zaczerpnięta z pinterest.com już wieki temu.
W zasadzie nic wielkiego ale efekt przerósł moje oczekiwania.

Takie moje

pingpongballlights



- lampki choinkowe ( u mnie 10led na baterie ) -
- piłeczki do pingponga -
- biały lakier do paznokci lub korektor (jeśli piłeczki mają napisy) -
- ostry nożyk do zrobienia dziurek -









Myślałam o pomalowaniu piłeczek w jakieś fajne wzorki.
Ale na razie pozostanę przy bieli :)








79 komentarzy:

  1. Wooow! Piękne są te lampeczki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł. Trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa takie proste, a takie efektowne :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze :)

      Usuń
  4. Super pomysł :) chyba też takie lampki zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio się nad tym ostro zastanawiałam, ale nie wiedziałam jak to może potem wyglądać. i powiem Ci - efekt jest GENIALNY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne odczucia. Ale zrobiłam z ciekawości i łał

      Usuń
  6. Niby prosty pomysł, a jaki świetny efekt...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysłowe!!!! Piłeczkowe a'la cotton balls prezentują się znakomicie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysl!!Slicznie wygladaja te lampeczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepsze niz cotton ball'sy!!I nikt takich nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej no bajka!!!Super są,jestem pod wielkim wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już pisałam, że wyglądają mega! Chyba też sobie takie wykombinuję :-) Teraz zdradź Kochana skąd ta lampka króliczek i jak się sprawdza, bo też mam zamiar odgapić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdziesz sznur lampek - działaj :) Króliczek trafił się w lumpexie za 1zł. Ten który mam świeci bardzo delikatnie. Widziałam takie m.in. w amazingdecor i scandiloft :)

      Usuń
    2. Żartujesz?! Szczęściara!

      Usuń
  12. Ja też mam takie wrażenie, że z każdym rokiem czas biegnie szybciej :) Twoje piękne! Myślę, że wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie to dlatego, że się starzejemy ;) Dzięki

      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Super! Też takie chcę!:) Wystarczyło, że dziurki w piłkach porobiłaś? Nic nie podklejałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą dziurki, wcisnęłam żaróweczkę i siedzi tak, że teraz nie mogłam wyciągnąć do zdjęć hehe

      :)

      Usuń
  14. Genialny pomysł! Muszę to koniecznie zrobić:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Pięknie to wygląda, a na dodatek jak się zakurzy można wyczyścić ( w przeciwieństwie do cottonballs) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, nawet o tym nie pomyślałam. Te faktycznie można łatwo przetrzeć.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Im prościej tym lepiej! Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i jak super wyglądają :))
    Przyjemnego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło ekstra ;-)...Ja strasznie lubię takie kreatywne pomysły...Dobrego dnia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię :) Fajnie, że w necie można znaleźć tak fajne pomysły.

      Uściski ♥

      Usuń
  19. pomyslowe ! brawo.
    Zapraszam do Cottonary:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. :) nawet nie przypuszczałam , że tak fajnie to będzie wyglądać

      Miłego dnia

      Usuń
  21. Czadowy pomysł :) ..chyba skorzystam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam :) Wyróżniłam Twój blog na mojej stronie i będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział w Versatile Blogger Award, czyli takiej naszej blogerskiej zabawie :) Szczegóły na www.blondivy.blogspot.com

    Świetny pomysł z tymi piłeczkami, chyba zabiorę trochę bratu i też coś takiego zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie ale od początku nie biorę udziału w takich zabawach :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  23. ciekawy pomysł ;) fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny pomysł! I nazwa superowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej na blogu pojawiły się rattanballlights ;) hehehe

      Usuń
  25. Super!!! Myślałaś może o tym aby je obwinąć włóczką czy jakimś materiałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyszło mi to do głowy. Ale chyba wolę w takiej wersji :) ewentualnie z jakimś namalowanym wzorkiem

      Usuń
  26. Wspaniały efekt i rewelacyjny pomysł;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się podoba :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  27. Wyglądają swietnie a w zestawieniu z cudeńkami w tle, rewelacyjnie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł i zarazem cudowna propozycja :) gratuluję pomysłowości ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Kobieto to jest cudne.Masz głowę pełną pomysłów.Ja zrobiłam kulki na szydełku ale nie świecące ,tylko takie bardziej dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń