czwartek, 18 czerwca 2015

Lampy drewniane z CUSTOMFORM



Wyobrażając sobie drewniane lampy na myśl przychodziły mi jedynie podstawy czy drobne drewniane elementy. Do czasu aż w moje ręce trafił katalog produktów CUSTOMFORM a w nim m.im. wspomniane lampy.
Szczerze to nigdy czegoś takiego nie widziałam. Jako fanka tego naturalnego materiału ogromnie przypadły mi do gustu. Ich różnorodność pozwoliłaby odnaleźć się w każdym wnętrzarskim stylu.
Mimo dyskretnego i otulającego światła jakie dają mogą bez wahania stać się dominującym elementem we wnętrzu. Więc dlaczego nie pozwolić dać lampie odegrać główną rolę? Szczególnie gdy jest tak piękna.

Ale przejdźmy do konkretów oto kilka najciekawszych według mnie propozycji.



























Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony customform.pl



Przedstawione lampy oraz wiele innych dizajnerskich elementów wystroju wnętrz znajdziecie na 






Jestem ciekawa co sądzicie o tych lampach. Czy któraś z propozycji przypadła Wam do gustu?






3 komentarze:

  1. Ta ostatnia! Z niektórych nie wyobrażam sobie ścierania kurzu, choć są piękne :) Wybieram jednak praktyczność.
    Miłego dnia :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skandynawskie klimaty... Pięknie, choć u nie by chyba nie pasowały takie lamy. Ale na fotkach stylizacje idealne :)

    OdpowiedzUsuń