piątek, 15 czerwca 2012

Ryż z truskawkami

Sezon na truskawki trwa więc nie obejdzie się bez tego dania.
 Szczerze to średnio za nim przepadam ale domownicy 
uwielbiają i zrobiłam je głównie z myślą o nich.
 Aby nie było zbyt banalne postanowiłam z ryżu wyczarować miseczki :)




Składniki:
- 0,5 kg truskawek
- 1/4 kostki masła
- łyżka stołowa cukru
- ryż

Masło rozgrzać w rondelku, dodać cukier, lekko przyrumienić. Następnie przełożyć do tego oczyszczone i pokrojone truskawki. Dusić razem aż owoce puszczą sok i sos zgęstnieje.
Porcję ryżu przesypałam do metalowych foremek, lekko ugniotłam i zrobiłam miseczki. Do środka nałożyłam truskawki, na talerz nalałam troszkę sosu.




Smacznego :)


17 komentarzy:

  1. wyglada smakowicie:)
    i jak podane ulalala

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam <3 świetnie podane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam mniam mniam i jeszcze raz mniam :) słodkości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle smakowitość w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, not only does this LOOK delicious but it also must taste unbelievable as well.

    http://www.101fashionstreet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bardzo pomysłowe! :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. apetyczne i rewelacyjnie podane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż ślinka mi cieknie... muszę koniecznie spróbować, ja uwielbiam truskawki :))
    Zapraszam do siebie na zabawę w 11 pytań :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na piękne podanie pysznego dania!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam! czasem robię z makaronem i śmietaną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam - to sa smaki mojego dziecinstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pati, I have never seen this dish before. It looks delicious!!! Glad to know you stopped by! Have a lovely week!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pieknie wyglada:)))
    buzka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zaglądam na twojego bloga od razu robię się głodna :-) Przyznam się ,że w kuchni to ja jestem monotematyczna i "pożyczam "pomysły z blogów ,żeby mi rodzina nie padła z nudów. A ryż z truskawkami -to brzmi smacznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają przepysznie! Trzeba będzie kiedyś spróbować ;)

    Zapraszam serdecznie do siebie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń