środa, 22 stycznia 2014

Urodzinowe CANDY

WoW
To już 2 lata w blogosferze.
Dziękuje za Wasze komentarze, ciepłe słowa, za to, że jesteście.
Blog to najlepszy sposób na poprawę humoru.

Z tej okazji przygotowałam

CANDY

Do wygrania, specjalnie dla Was
 nowa poszewka z motywem sowy 40x40cm
H&M HOME






Banerek:



Zasady ogólnie znane

- pozostaw komentarz pod tym postem -
- będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga -
- zamieść na swoim blogu podlinkowany baner z informacją o candy -
- osoby bez bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail -
- będzie mi miło jeśli polubisz mój funpage na Facebook'u TU

Candy trwa do 28.02.2014

Mam nadzieje, że nagroda przypadnie Wam do gustu 

Zapraszam do zabawy






143 komentarze:

  1. Poszewka świetna - oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat ;) gratulacje :) oby tak dalej, prowadzisz wspaniałego bloga :)
    zapraszam również do siebie:
    www.stopmymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako fanka Twoich aranżacyjnych zmagań - zgłaszam się obiema rękami.
    Banerek już podlinkowany, kciuki trzymane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka jest świetna , staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja z chęcia ustawię się w kolejeczkę po sówkę:-)
    Gratuluję rocznicy blogowej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy !
    Sówka bardzo fajna, spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga! ;)
    Poducha rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dwóch latek :) Życzę kolejnych :)

    Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje :) zycze dalszego blogowania! Ustawiam sie w kolejce :)
    Marcia119900_@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę wytrwałości w blogowaniu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje:) a sowka jest urocza wiec koniecznie ustawiam sie w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJE z okazji rocznicy blogowania!!!! Życzę kolejnych latek w blogosferze :)
    A podusia baaardzo przypadła mi do gustu więc z chęcią się nią zaopiekuję ;0
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 lata piękna rocznica, gratuluje i z chęcią ustawiam się w kolejce (wiola_fabis@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tych dwóch lat blogowania, super rocznica. Charakterna ta sówka :) ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję tych dwóch lat, świetna sprawa i mam nadzieję, że i kolejne latka będą ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. przypadla mi do gustu Twoja nagroda:) zdecydowanie:)
    Gratuluje 2 lat i życzę więcej!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje rocznicy:) A sowa tak podejrzliwie spogląda z poszewki, że aż chce ją się zabrać do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję Kochana!życzę jeszcze wielu takich rocznic i mnóstwa wspaniałych wpisów;))
    poszewka obłędna!uwielbiam zwierzęce(ptasie) motywy;)))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Z ogromna chęcią przystanę...a Tobie życzę kolejnego roczku (nie jednego;) w blogosferze;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej jak Ty masz tu ładnie!!!!!!!:))) oczywiście z miłą chęcią zapisuję się do zabawy i dodaję bloga do ulubionych w mojej liście:) banerek będzie w zakładce giveaway :)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. staję w kolejcę po tą cudną poszewkę :)
    gratuluję 2 rocznicy blogowania i życzę kolejnych :) Twój blog bardzo przypadł mi do gustu :) masz bardzo klimatycznie tam u siebie :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje :)
    zgłaszam się - obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany, w sam raz dla mnie :) (z rodziny Sów bowiem jestem:)) Oczywiście się zapisuję i promuję zabawę u mnie. Moc gorących pozdrowień przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję drugich urodzin. To kawał czasu prawda? Ja dopiero początkuje, ale wiem, że towarzyszy temu wszystkiemu ogromna radość. Super, bardzo się cieszę z Twojego candy i dołączam do zabawy. Banerek: colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat :D Ja chcę taką niespodziankę noo :) nie mam bloga ale daję e-mail :D klaudiadrapacz.1990@o2,pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Sowa śliczna :)
    Obserwuję i wstawiłam banerek: http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam i udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się po poszewkę, jest cudna! :)
    Nie mam bloga.
    mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszaam się :) Bloga niestety nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale wspaniałe cukierasy przygotowałaś:) Koniecznie ustawiam sie w kolejce! Cieszę się, że organinzujesz candy ponieważ dzięki temu do Ciebie trafiłam:) Pozdrawiam Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sówka, ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam:-) baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sówka :) z końcem rozdania mam urodziny, może mi się poszczęści? :)
    1 Obserwuję jako: Iwona K
    2. Baner u mnie na pasku: http://ivi-art.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ta poszewka, wiec i Ja staje do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna ta poszewka;)Zachwycona jestem od kilku dni Twoim blogiem,więc chętnie też stanę w kolejce:)Szkoda,że tak późno tu trafiłam.Pozdrawiam gorąco:)
    sylwia.oli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję 2 lat! Obserwuję Joanna Dikl, baner: mikroauka.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, sowa cudna pozdrawiam pasiata7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja bardzo chętnie się zapiszę na takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje!:) Śliczna sowa!:) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też się zgłaszam :)
    akiriazax@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. z miła chęcią się przyłaczę :))
    zapraszam do mnie na candy do północy mozna się zapisywac :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja przyłącze się do zabawy i chętnie poobserwuje :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Moja Ci ONA:)piękna:)zapisuję sie również w kolejce:)
    madzikusk82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję kolejnych urodzin bloga - życzę jeszcze wielu takich uroczystości. Piękna poducha więc z chęcią dołączam do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam serdecznie.
    Chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Banerek zamieszczam na www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Poszewka super! Ustawiam się w dłuuugiej kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę kolejnych cudownych lat blogowania ;) Poszewka przepiękna - z chęcią ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  48. życzę najlepszego!
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/
    Obserwuję: vesp007er (vesper lizbark)

    OdpowiedzUsuń
  49. To i ja się ustawiam w kolejce i czekam może los się do mnie uśmiechnie ;-). Buziaki i wszystkiego dobrego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak to się stało, że jeszcze się nie zapisałam ? Już naprawiam swój błąd ;))

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam sowyi chętnie bym się do takiej podusi przytuliła, banerek zabieram do siebie

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja po sówkę,pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. banerek jest, obserwuję, i zapraszam na candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja się ustawiam w kolejce , z pozdrowieniami od Eli:)
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Witaj,zapisuje sie z wielka przyjemnoscia.Gratuluje tych 2 latek i zycze 100 kolejnych w naszym swiatku.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Oko sowy rewelacja, staję i ja w kolejce być może to akurat do mnie sowa przyleci.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się. Świetny blog:)
    Banerek wisi: http://madebyanak.blogspot.com/
    serdeczności, ak

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak wszyscy to i ja! Chętnie przygarnę, więc ustawiam się pokornie w kolejce. Banerek wisi, więc przy okazji zapraszam na kontrolę do siebie (http://soledosheaven.blogspot.com/). Pozdrawiam i czekam na wyniki. Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem tu po raz pierwszy i jest tu pięknie,dlatego zostaję i obserwuję ;)
    Przy okazji dołączam do zabawy, bo nagroda jest naprawdę piękna.

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie..
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale cudo! Dopisuję się i ja. Banerek już wisi u mnie na blogu. pozdrawiam
    Ania z bloga: szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Och cudo! nagroda :) Zgłaszam się do zabawy i zapraszam po lampki cotton ball na moje Walentynkowe Candy.
    Banerek i cukierki na http://www.tworczaprzestrzen.pl.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dobrze, ze tu trafiła, jest fajnie.
    Zapisuję się na listę do wygranej
    http://arte-by-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie wezmę udział w zabawie. Podusia super.
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. A na końcu ogona ja... :) rudolfina(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. o nie nie jeszcze ja :-) się ustawię :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Byłoby idealnie gdyby ta tajemnicza sowa wylądowała na mojej kanapie ;) pozdrawiam czarzg@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Gdzież to człowiek nie trafi szukając inspiracji ! :)
    Z chęcią się zapisuję na sówkę
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  68. zapisuje się :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  69. W mojej rodzinie wszyscy kochają sowy, ale mój tata ma bzika na ich punkcie, więc chętnie wygrałabym tę poduchę dla niego. Ucieszyłby się :)
    agata@inaurem.com
    Baner w zakładce giveaway na www.inaurem.pl

    pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy a po poduszeczkę z chęcią ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  71. 100 lat! 100 lat! Gratulacje serdeczne :))) z przyjemnością stanę w szranki o nagrodę - jest super! :)) baner umieściłam u mnie :) i z przyjemnością obserwuję.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam chrapkę na sowę na poszece i z wielką przyjemnością zostane obserwatorem Twojego bloga,Zapraszam tez na moje candy,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  73. Sowa symbol mądrości oparcie dla głowy oj przyda się szkoda że po sesji :)
    banerek u mnie Try to design

    OdpowiedzUsuń
  74. Ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam :) Aneta
    an.plon@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękna poszewka :)
    pozdrawiam
    marta10012@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję. Podlinkowałam i czekam na łut szczęścia ...:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. piękne CANDY, link na u mnie na blogu tutaj http://www.houseloves.com/giveaways/

    jesteś extra, z CANDY czy bez i gratuluje rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  78. "Sowa" po prostu mnie oczarowała. Niby tylko poszewka a jednak Sztuka...Urządzam właśnie swoje M więc ustawiam się grzecznie w kolejce i czekam na trochę szczęścia;-)
    Z przyjemnością dodaję bloga do ULUBIONYCH.
    Pozdrawiam
    Dorota (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  79. OMG jestem oczarowana tą poszewką, przecudowna :O
    Gratuluję i życzę jeszcze wielu,wielu lat blogowania, bo to co robisz jest fantastyczne;)
    Pozdrawiam
    thimera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. bardzo udane sa rozne cudenka h&m home moze do mnie usmiechnie sie szczescie i wygram sowke pozdrawiam goraco marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Wszystkiego dobrego na drugie urodzinki życzę i kolejnych równie pięknych roczków :)
    Podusia śliczna, stanę w kolejce może się szczęście do mnie uśmiechnie :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  82. Dwa lata blogowania to piękna rocznica.Pozdrawiam i chętnie poczestuję się cukiereczkiem czyli staję w kolejce po poduszkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ta sowa wygląda na inteligentną bestię. Chętnie ją poznam. :)
    Zapraszam do siebie, na Powoluśku, tam jeszcze trwa moja candy-zgadywanka.

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się
    AniaSKF
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. ooo cudnosci- chetnie przygarne bo idealnie wpasuje sie w moje nowe aranzacje

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Sowa ładnie sie wpisze w dekoracje mojego salonu :)
    Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Super sóweczka chętnie przygarnę.
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczna sowa! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Nagroda przepiękna - zapisuję się i ja :)
    Banerek dodałam tu: http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękna nagroda. Marzy mi sie taka w salonie. Zgłaszam się, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  91. ta poszewka jest piekna!Chetnie dopisze sie do Twojej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  92. ustawiam sie w tej długaśnej kolejce :) i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  93. zgłaszam się i ja - Ania M. Bloga zaobserwowałam z wielką przyjemnością:)
    Banerek jest na http://strefa-anki.blogspot.com/
    Czekam z niecierpliwością na wyniki:))

    OdpowiedzUsuń
  94. Z wielką chęcią i ja przyłączę się do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  95. Sówka urocza. Staję w kolejeczce/ Ania (duszka83@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  96. zapisuję się i ja :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Jestem chętna na tą poszewkę :)

    baner na http://mojedamskiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Sówka słodka więc chętnie o nią powalczę:-)
    Pozdrawiam,
    Anita
    ttwine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Dołączam koniecznie! Marzę o takiej poduszce od dawna, kocham sowy :) Cudowna :)
    Banerek zamieściłam
    -> www.derva.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. 105 to zacne miejsce :) stoję w kolejce i życzę kolejnych owocnych lat w sieci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  101. zapisuję się chętnie:)
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnie wezmę udział!;)
    Obserwuję jako guzikzpetelka7
    Nie prowadzę bloga,więc zostawiam e-mail: pola03081993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Poszewka świetna :) oczywiście się zapisuję oraz sto lat!
    martyna0205@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  104. Zgłaszam się i ja:)
    banerek isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. poszewka super! i już jestem w kolejce. joshuamalgosia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się :) monika@ourplace.pl www.ourplace.pl. Banner w zakładce Giveaways. Nie posiadam blogspota więc "obserwuję" poprzez dodanie linka w zakładce Links. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  107. boska poszewka, więc się zgłaszam. :)

    marysseprobuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. bardzo fajna sówka, oj teraz na czasie jest :) świetnie do mojego pokoju szarego by pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Inspirujące miejsce, zgłaszam się do zabawy.
    Bożena
    kama_73@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratuluję rocznicy. Życzę kolejnych:).
    Poducha oczywiście przypadła do gustu. Staję w kolejce.
    Zapraszam również do siebie http://szycioteka.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  111. Cudna sówka ;)

    Pozdrawiam
    Magda
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Wspaniała poducha!!! Cudna sówka, Ustawiam się w kolejce po takie milusie cudo. Pozdrawiam http://sekwdrewnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Chętnych sporo ale też się przyłączam db zabawy :-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję drugiej rocznicy blogowania.
    A po piękną poduszkę ustawiam się w kolejce i ja;-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  115. Jak to się stało, że ja się jeszcze nie zapisałam?? Chyba przez tę sesję... Niby przeglądałam wtedy kto co u siebie pisze, ale nie udzielałam się :/
    Już to nadrabiam i banerek zaraz u mnie będzie ;) a uchylę rąbka tajemnicy - ja też za niedługo zorganizuję zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Trafiłam po banerze od Oli Zebry...ale cudo! ;-) Nie robię sobie zbytniej nadziei, ogonek długi...ale bym była głupia, gdybym chociaż nie spróbowała szczęścia.
    Zapraszam też w moje progi.

    OdpowiedzUsuń
  117. Obserwuję jako: Hamstercia <3
    Lubię na fb: Ewelina P.
    Baner: http://my-new-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się!
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. sówki zawsze mile widziane :) pozdrawiam
    izagoral@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Z chęcią zagarnę sobie taką sóweczkę :) pozdrawiam
    http://recklessstupidity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. HAHA widzisz Pati napisałaś u mnie komentarz i ja zajrzałam do ciebie:)
    A tu takie prezenty wow.
    Staję w długiej kolejce i cierpliwie czekam, z maleńka nadzieją, że może ja będę szczęściarą:)
    bzi Kami

    OdpowiedzUsuń
  122. gratuluję rocznicy :) i z wielką przyjemnością zawalczę o tą świetną nagrodę :)
    http://blog.decorre.pl/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. oj tak wezme udział :)
    banerek http://kanwuje.blogspot.com/
    na fb polubione jako Ewelina W
    obserwuje jako futrzak1694

    OdpowiedzUsuń
  124. poszewka cudna, zgłaszam się do zabawy...
    nie mam bloga podaję maila : katek3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Gratuluje rocznicy, życzę kolejnych wspaniałych rocznic i blogowych inicjatyw, poznanych ludzi....
    Podusia cuuuudna, fajnie, że zdążyłam :) Banerek na deco-szuflada.blogspot.com, iszart

    OdpowiedzUsuń
  126. Podziwiam za 2-letnie pisanie bloga :) Pasja zawsze sprawia większą przyjemność, gdy możemy dzielić ją z innymi :) A tacy "inni" jak ja chętnie zaglądają na tego typu blogi po inspiracje.
    Sama nie piszę bloga, więc zostawiam swój mail: marcewus@wp.pl
    Pozdrawiam!
    E.

    OdpowiedzUsuń
  127. love it.. all the best and keep making us happy to read your blog...big like and greetings from Croatia , Martina ( martinazagar7@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń
  128. poszeweczka piękna,zapisuję się i lubię na FB :) pozdrawiam Klaudia nasciszewska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Gratuluję rocznicy i przyłączam się do chętnych na poszeweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękna sowa! I piekny blog, zwiedzam właśnie tu u Ciebie i coraz bardziej mi się podoba:)
    Dodaję co trzeba, ustawiam się w kolejce, trzymam kciuki i życzę wszystkiego dobrego w kolejnym, blogowym roku:)
    Pozdr w biegu

    OdpowiedzUsuń
  131. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. U mnie niestety nie otworzyli H&M Home :(
    Obserwuje jako: nika88
    Na FB lubie jako: Monika bloguje
    Dodałam baner na blogu: http://one-more-dress.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  132. Zapisuję się do zabawy i ja, pozdrawiam :)
    mail: jotka83@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Z wielką chęcią się zgłaszam :)
    Obserwuję jako: Alicja Gruca
    Lubie jako: Alicja Gruca
    Baner: http://alice-machine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Idealna nagroda dla Orłów przestrzeni ;) Zgłaszam się do konkursu z wielką chęcią i ochotą na poszewkę ;) Krzysztof Wa mail: wascin@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Gratuluję rocznicy :)
    Strasznie długa kolejka chętnych, ale spróbuję szczęścia i ja :)
    Link do zabawy u mnie: www.zaplatana.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. To i ja wezmę udział ;>
    baner; just--art.blogspot.com
    Obserwuję: Żaneta Sz

    OdpowiedzUsuń
  137. Łał! 2atka!
    Moc gratulacji!
    Z radością w candy udział biorę:)
    Banerek na
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratulacje :) Jeszcze zdążę :) Obserwuję (Mary), na google + także (Maria. D.) na fb również (Maria De) Pozdrawiam.
    http://atelierbymary.blogspot.com/ Mary.

    OdpowiedzUsuń