piątek, 25 kwietnia 2014

Mój mały "ogród"



Witajcie

Zainspirowana postem Dekormaniaczki
postanowiłam, że też pokaże Wam swój balkon.

Niestety jest on tak mały, że zupełnie nie mam na niego pomysłu.
Zmieści się na nim jeden stołek i ... w zasadzie tyle ;)
Chętnie widziałabym tam niewielki taborecik ale przy dziecku jakoś nie mam odwagi.

Dlatego postawiłam na same doniczki.
Z kuchni przeniosłam tymianek i rozmaryn,
 niech odżyją na świeżym powietrzu.

I to w zasadzie tyle, szału nie ma...




 







Udanego weekendu!
Niech tylko za dużo nie pada ;)





14 komentarzy:

  1. Czysto ... schludnie... doniczki dobrane...kwiaty też. Czego chcieć więcej... ja przy malutkim dziecku też bym się bała... mój synek ma teraz 8,5 roku ;-). pozdrawiam i dobrego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana i tak Ci zazdroszczę tych kilku doniczek, u mnie na poddaszu niestety balkonu brak :-) a tak mi się marzy :-) miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna u Ciebie na balkonie, pięknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale :) czuc wiosne pelna para :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mała rzecz a cieszy :) i ciebie i mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie liczy się wielkość, tylko jakość :)))
    a kwiatki i roślinki są? Są! w pięknych doniczka i z super tabliczką kredową :))))
    i tak trzymać! :))))
    pięknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak są kwiaty i roślinki to dla mnie balkon już jest piękny, to podstawa w takim miejscu, a resztę klimatu można zrobić swoją osobą:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci to wyszło :) Minimalistycznie i tak powinno być!
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam ciut większy balkon ;p Na razie też nic na nim nie ma,jedynie 3 doniczki z bratkami.Ale pomału coś tam postaram się zdziałać,na miarę możliwości finansowych ;p
    Uwielbiam takie pełne stokrotki!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiaty dodają uroku :)
    u mnie na razie też stokrotki królują na balkonie ale zioła powoli też rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mały, ale piekny i to najważniejsze, bo cieszy oko :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. mały ale śliczny:-)ja też zrobiłam zielony ogródek:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. to i jak u Ciebie więcej roślin niż u mnie.w "domu na walizkach"dorobiłam się jak na razie tylko iglaka.Muszę coś z tym zrobić. Za to dziś u mnie post iście wiosenny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń