sobota, 14 lipca 2012

Jogurt grecki z borówkami i porzeczką


Koktajle uwielbiam. 
Tym razem zamiast kefiru i jogurtu naturalnego postanowiłam użyć jogurt grecki. 
Mówią, że zdrowszy - super. Dla mnie ma jeszcze jedną zaletę jest gęsty.
 W połączeniu z owocami tworzy świetny deser. Polecam :)
Wreszcie doczekałam się borówek amerykańskich w ogródku :) Mam do nich słabość.

Składniki:
- jogurt grecki
- borówki amerykańskie
- 3 kolory porzeczek
- otręby owsiane
- granola

Jogurt razem z borówkami potraktować blenderem. Przelać do szklanki. Posypać granolą i otrębami. Na koniec udekorować porzeczkami i borówkami :)











Słonecznego weekendu :)




7 komentarzy:

  1. mmmniam ale apetyczne te zdjęcia...super deserek

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglada apetycznie,kolrowo i zachecajaco mniam................
    te oliwki z banerka mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są piękne i pomysł super:). szkoda tylko, że porzeczek tu nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory i przepyszne połącznie! owocowy raj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowo, smacznie i pieknie pokazane:) pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubki smakowe uruchomiłaś mi skutecznie, musi to smakować tak dobrze jak wygląda. Uwielbiam i borówki i porzeczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń