wtorek, 22 stycznia 2013

CANDY na pierwsze urodziny bloga

Dokładnie dziś mija rok 
od napisania pierwszego posta.
Z tej okazji organizuję pierwsze


CANDY 




Mam dla Was
- lustrzaną ramkę na fotografię Home&You - 
- uroczą świeczkę krasnala Home &You - 
- 2 podkładki filcowe -


Co trzeba zrobić?
- pozostaw komentarz pod tym postem -
- będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga -
- zamieść na swoim blogu podlinkowany baner z informacją o candy -


Baner:




Zabawa trwa do 28 lutego 2013
wyniki ogłoszę 1 marca :)



ZAPRASZAM


44 komentarze:

  1. Pierwsza??? :)
    Moze to szczeliwy znak?....
    Zapisuje sie i czekam na losowanie...moze dopisze mi szczescie???
    Milego dnia!
    LG

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę pomyślności na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje roczku! , życzę dalszych lat w blogowym świecie :)
    pozdrawiam
    AG

    zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat w blogowym świecie!!! zapisuję się po te cudeńka i pozdrawiam zimowo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Oby więcej takich rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za zaproszenie :O)
    oczywiście zapisuję się do zabawy
    pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie. Jest mi miło, że odwiedziłaś mojego bloga i jako pierwsza dodałaś komentarz. Oczywisćie zapsisuję sie na CANDY, ale warunki spełnię jak tyko zacznie mi działać blogger, mam małe problemy niestety. Jeszcze raz bardzo dziękuje i zapraszam do częstszych odwiedzin mojego bloga:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne candy:)) rameczka urzeka:))) a i mikolajek przyciaga uwage:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Dziękuję za wizytę u mnie!
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po te śliczności, rameczka super pasowałaby w mojej sypilani, weź to prosze pod uwagę w losowaniu, hi hi hi.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    I jeszcze raz dziękuję za informację:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj...
    Dziękuję za odwiedziny;)
    chętnie przystanę cichutko;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie może mnie zabraknąć.
    Kolejnych blogowych lat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką przyjemnością się zapisuję;)
    Zapraszam również do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za odwiedziny :-) Chętnie ustawie się w kolejce po takie cukieraski :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. krasnal mnie urzekł kolorem, więc ustawiam się i ja :-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podkładki filcowe mnie urzekły, bo ja mam fioła na punkcie filcu :)
    Zapisuję się
    Zapraszam równiez na moje candy jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy. Zgłaszam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :) I ja się przyłączę do zabawy!
    Najabardziej z tego wszystkiego podoba mi się świeczka-krasnal!
    Udostępniam banerek na blogu: http://checkouterka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. życzę dalszych nieustających dobrych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję ;) a banerek wisi: http://kamira90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny blog i pisze sie na prezenty
    pozdrawiam i gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie się zapiszę na te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się i obserwuję bloga jako: asiaaa8
    Niestety nie posiadam bloga :/
    moj mail: asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie staję w kolejce :)

    Pozdrawiam,
    Nadia

    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przyjmę:) joanna-h@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie bym przygarnęła takie cukieraski :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie i z przejemnością biorę udział w Candy:) Z okazji roczku życzę Ci kolejnych wspaniałych chwil podczas blogowania oraz wielu fantastycznych pomysłów:) Gorąco pozdrawiam i już zaczynam marzyć o nagrodach:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z miłą chęcią dołączam do zabawy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  32. Ah.... no to i ja sie zglosze do zabawy :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooooo podłączam się !!! :-)

    Pozdrawiam gorąco
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście na takie cudeńka się zapisuję:)pozdrawiam Malwina madebymali@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się! :)
    Obsrwuję jako Kate Z
    Banner jest na www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. 100 OBSERWATOR MELDUJE,ŻE Z MIŁĄ CHĘCIĄ USTAWIA SIĘ W KOLEJCE:):):)

    POZDRAWIAM,
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. gratulacje :)
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Super rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham twój blog , mimo że mam dopiero 9 lat , jak wygram będę miała śliczny i oryginalny prezent dla moje mamy !
    marta0909@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. cieszę się że znalazłam Twój blog:)
    piękne nagrody więc i ja chętnie wezmę udział:)

    nanulika

    http://mojewnetrza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń