poniedziałek, 25 lutego 2013

Tort z koparką

Cześć :)
Już trzeci tydzień siedzimy w domku.
Niech przyjdzie wiosna, niech skończą się te choróbska.
Mamy dość.
Urodzinki mojego Smyka troszkę przesunęły się w czasie.
Ani On nie miał sił na świętowanie ani ja na robienie tortu.
Jednak udało się. Tort bardzo przypadł Małemu do gustu. 
Oczywiście koparka najfajniejsza bo można było się nią od razu bawić.
Nawet jeżdzić po torcie ;)
Pomysł widziałam dawno temu na pinterest.com i od razu wpadł mi w oko.
Tym bardziej, że koparka jest zabawkowa. 
Wątpie, że dałabym radę ulepić podobną z masy marcepanowej.








Przypominam o moim Candy 
Zostało już tylko kilka dni
Zapraszam :)






23 komentarze:

  1. U nas odpukac już miesiąc będzie, jak Ulka nie choruje. Taki już los przedszkolaków Kochana...
    Tort genialny. Ja właśnie kupiłam lukier plastyczny i będziemy niebawem szaleć...

    OdpowiedzUsuń
  2. tort wygląda smakowicie:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity torcik. A ile radości! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. A największa radość to jeżdżenie po torcie ;)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrówka dla jubilata:)
    Tort super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały torcik...najlepsze zyczenia i duuużo zdrówka;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, życzenia przekazałam Solenizantowi :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszystkiego NAJ dla Smyka! :) taki torcik to niezła radocha ;D świetnie sie prezentuje, ale pewnie jeszcze lepiej smakuje :)
    pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że torcik się podoba :)
      Pozdrawiam ♥ Pati

      Usuń
  7. wszystkiego najlepszego dla synka zdrówka przede wszystkim i dużo uśmiechu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia przekazałam :) A zdrówko...odpukać idzie ku lepszemu.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Rewelacyjny!
    Najlepsze życzenia dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tort i pomysł na niego !!!
    I wszystkiego dobrego dla synka! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na męski torcik:D Nie dziwię się, że synek był zadowolony :))

    OdpowiedzUsuń
  11. WSZYSTKIEGO DOBREGO! I DUUUUUŻO ZDRÓWKA:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tort cuuuudny:))) 100 lat dla malego:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny:) Spełnienia marzeń życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torcik supcio prawie jak na budowie:)
    Mały musiał być przeszczęśliwy :)))
    Pozdrawiam
    Ollina

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo!!! Piękny i smakowity pomysł:))))

    OdpowiedzUsuń