sobota, 17 sierpnia 2013

Sałatka brokułowa z makaronem razowym i kiełkami

Pierwszy wspis po bardzo długim czasie.
Ciężko jest wrócić po takiej nieobecności.
Często do Was zaglądałam, starałam się być na "bierząco" ;)

Dzisiaj propozycja na letni obiad. W upały nie mam ochoty na ciężkie, smażone potrawy.
W sieci jest mnóstwo pomysłów na sałatki z brokułami.
Postanowiłam zmodyfikować najprostrzą wersję czyli brokuły + makaron.



Składniki:
- 1 duży brokuł
- 500g makaronu razowego ( u mnie świderki)
- 100g sera rokpol
- 150g mix kiełki fasoli mung, soczewiczy cieciorki 
- dwie łyżeczki suszonych pomidorów
- mały jogurt naturalny
- 2 ząbki czosnku
- sól
- pieprz

Makaron i brokuł ugotować w lekko osolonej wodzie. Odcedzić i pozostawić do ostygnięcia. Do kubeczka z jogurtem wycisnąć czosnek, dodać suszone pomidory i przyprawy. Do dużej miski przesypać zimny makaron, brokuły, kiełki i ser pokrojony w drobną kosteczkę. Wszystko zalać sosem. Wymieszać.

Smacznego




3 komentarze:

  1. Dobrze,że już jesteś!
    A przepis wykorzystam, bo uwielbiam makarony pod każda postacią;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie, bardzo lubie takie zdrowe polaczenia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam Mniam :)Makaron zawsze na TAK :) świetny przepis na pewno go wykorzystam:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń