poniedziałek, 23 czerwca 2014

LEGO head

Witaaajcie !

Wreszcie jest, wyczekane LATO.
Przy każdej możliwej okazji ładuję akumulatory na nadchodzącą jesień i zimę
brr nawet nie chcę o nich myśleć ;)

Działkujemy, grillujemy, opalamy się - jest super.

Dawno nie gościł tu żaden nowy post 
jakoś tak się podziało ;)

Syna całkowicie pochłonęły klocki lego.
Zainspirowana tymi kolorowymi klocuszkami i ludzikami postanowiłam
przeszukać niezawodny pinterest.
Moją uwagę przykuły kultowe, żółte główki ludzików.
Znalazłam kilka naprawdę fajnych inspiracji z ich wykorzystaniem ( nie tylko żółtych) ;)


pinterest.com


Koniecznie muszę taką sprawić mojemu smykowi.


pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com

pinterest.com


pinterest.com
pinterest.com


Buziaczki






7 komentarzy:

  1. U nas tez piekna pogoda,choc dzisiejszy fax pokazal od piatku deszcz((((
    Gdzies juz widzialam te klocki..sa super!!!!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje rzeczywiście bardzo ładne...Co do odpoczynku i ładowania akumulatorów to faktycznie teraz jest ten czas, tyle tylko że na Dolnym Śląsku pogoda temu nie sprzyja...Miłego i spokojnego tygodnia życzę i dużoooo relaksu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te inspiracje lego, ja właśne przed chwilą męczyłam się z synkiem i składaliśmy lwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lego to nawet i teraz mogłabym poskładać ;))) Lego jest ponadczasowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO Tak ...bardzo mi się podoba...szczególnie ta czarno biała aranżacja ;-)

    OdpowiedzUsuń