czwartek, 21 sierpnia 2014

Boazeria


Witajcie 
 w deszczowy czwartek 


Mamy w planach większe zmiany w jednym z pokoi.
Oczywiście w głowie mam już mnóstwo pomysłów
jednym z nich jest boazeria.
Dla jednych relikt PRL-u dla drugich kwintesencja skandynawskiego stylu.
A dla mnie?
Praktyczne rozwiązanie, zabezpieczające ścianę. Idealne na zagłówek.
I przyznam szczerze, że bardzo mi się podoba,
na jednej ze ścian
naturalne deski lub bielone drewno.

Znalazłam troszkę inspiracji na niezawodnym pinterest.
(w zasadzie nie jestem pewna czy na niektórych ścianach widnieje drewno czy tapeta ;))


źródło

















A Wam się podoba?








14 komentarzy:

  1. Pięknie...umiar zachowany i o to chyba chodzi. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię! :)))))))) powodzenia w podejmowaniu decyzji i realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałas tak piekne inspiracje, że do kazdej z nich wzdycham :))
    Przyjemnego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie to nie przypomina boazerii z PRLu ;)
    mi podoba się, ale chyba jedynie pomalowana na biało... bardzo skandynawsko :D
    miłego i bez deszczu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mojej mamusi dalej boazeria w przedpokoju, niestety żółtawa już troszkę

    OdpowiedzUsuń
  6. z 3 lata wstecz - w domu mojej babci zrywaliśmy boazerię, błąd!!! trzeba było ją pomalować na biało, teraz żałujemy;( świetne inspiracje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś świetne inspiracje. Gdybym miała wybrać tylko jedną do przeniesienia do swojego domu miałabym problem, bo wszystkie wnętrza wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten korytarz z ciemnymi deskami i skrzynkami na buty mnie zachwycił!! I stare deski i deski bielone, na pewno nie przypominają PRL-u bo bam były lakierowane deski, w ogóle niestylowe. Bardzo dobry pomysł i praktyczny, bo do desek w każdej chwili można wbić pineskę i coś przyczepić na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś cały pokój w boazerii łacznie z meblami - koszmar!!! wszystko skrzypiało i nic się nie dało zrobić po swojemu!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł :) a ten korytarz z ciemnymi deskami jest BOSKI

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie wnetrza i drewna genialny pomysł, a co do dyni... sama nie wiem kiedy jest jej sezon :) więc nie jesteś sama!:) pozdrawiam
    http://arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne inspiracje :) Boazeria z naturalnego drewna lub bielona mnie kojarzy się wyłącznie ze stylem skandynawskim. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje!!!Bardzo podoba mi się jako akcent we wnętrzu.Pomyśleć że relikt prl-u może tak świetnie wyglądać (z umiarem)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń