piątek, 26 września 2014

♥ KAPIBARA & Funita ♥

Witajcie 


Nareszcie przestało padać...
jak miło :)

Kilka dni temu dotarła do mnie wieeelka paka.
A w środku cudeńka ze sklepu 


wygrane na blogu u 


Kurcze aż trudno mi uwierzyć, że mam tyle szczęścia 
to nie pierwsza wygrana w tym miesiącu, którą się chwalę.
I nie ostatnia ... ale o tym troszkę później ;)

Wiedziałam dokładnie co było wygraną ale gdy zobaczyłam 
to wszystko u siebie, na żywo...
zresztą co ja będę Wam pisać :p

Zobaczcie same!












Normalnie 
ochy i achy 
Dziękuję, dziękuję, dziękuję :*



Pięknego, bezdeszczowego weekendu dla Was







23 komentarze:

  1. Gratulacje..dalszego wygrywają życzymy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Achy i Ochy po stokroć :))) cuda wygrałaś - gratuluję :) moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara! Cudne rzeczy :-) A skąd te lampki? Zdradź proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lampki choinkowe z piłeczkami pingpongowymi :D
      Będzie o tym post ;)

      Uściski

      Usuń
  4. Szczęściara! Cudnie - gratuluję! A skąd te lampki? Zdradź proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję,wspaniałe nagrody! Te kule są takie fajne i ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nic prostszego! Sznur lampek i piłeczki pingpongowe :)

      Usuń
  6. Och....cudnie...gratuluję:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje,cudnosci wygrałaś!:)obrazek ...niemożliwy:))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna wygrana, gratuluję, jak nic! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. :) cudne jest wszystko... a w misiu się zakochałam normalnie! :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje !! Cudeńka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po raz kolejny gratki wielkie ;D Szczęściara bez dwóch zdań! :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana cudowne rzeczy zazdroszcze na maxa:-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń