środa, 15 stycznia 2014

1/2014

Witajcie w Nowym Roku

Na kalendarzu już 15sty ... Ale ten czas leci
Po świętach padł mi laptop. Nie miałam pomysłu jak do Was zaglądać.
Na mojej komórce przeglądanie stron jest tak męczące, że zaprzestałam wszelkich prób.
Z pomocą przyszedl tablet jednak musiałam się z nim oswoić. 
Często do Was zaglądam. 
Zwlekałam z napisaniem posta, bo nie mam jak załadować zdjęć, zapewne jest jakiś prosty sposób ale jeszcze go nie odkryłam.

Pierwszy post w Nowym Roku, pierwszy post bez moich zdjęć...




Niech Nowy Rok przyniesie Wam wiele dobrego :)



Pati

2 komentarze:

  1. Witaj w Nowym Roku!
    Ja korzystam z aplikacji Blogera (chyba innej nie ma dedykowanej na blogspot ) na telefonie i niestety nie ma opcji dodawania zdjęć jeszcze. Ale może kiedyś to zmienią? Bardzo by mi ułatwiła życie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Może zmienią, faktycznie byłoby łatwiej.
      Pozdrawiam Pati

      Usuń