wtorek, 3 marca 2015

Lato w słoiku { jogurt kokosowy }



Jestem na rajskiej wyspie, jest chyba +30, 
złoty piasek pod stopami, szum fal, orzeźwiająca bryza znad oceanu...

Rozmarzyłam się. 
Poniosło mnie totalnie
ale gdy dziś rano zobaczyłam co dzieje się za oknem
pomyślałam, że to jakiś żart. Miałam szczerą nadzieję, 
że wiosenna pogoda zawitała na dobre. A tu takie coś.
Śnieg, deszcz...
Ale wybaczam ;) słońce dzielnie przebijało się przez chmury!

Poczułam nieodparte pragnienie czegoś baaardzo letniego.
Od razu pomyślałam o truskawkach. Ale już nie kupuję tych "pompowanych".
Chyba raz w życiu jadłam smaczne truskawki o tej porze roku.
Druga myśl - kokos.
 I tym sposobem zrobiliśmy sobie kokosowy jogurt.
Pychotka!





Przepis bardzo prosty.

Wystarczy zblenderować jogurt naturalny razem z wiórkami kokosowymi.
Dodałam też odrobinę mleka żeby jogurt można było pić przez słomkę.
I to tyle :)
{dodatki wg uznania ;) }












Buziaczki








8 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że śniegu to się dzisiaj nie spodziewałam. Ładnie nas zaskoczył. Jogurcik wygląda przepysznie, chyba też skosztuję i przeniosę się na rajską wyspę. Co do truskawek to moje mrożone zapasy już na wyczerpaniu :((
    Trzymaj się cieplutko, może jutro nie będzie takiej śnieżnej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam :)) kochana a gdzie kupić można takie słoiki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny i szybki przepis, postaram się przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajska przekąska :))
    U nas rano była wiosna a wieczorem śniegiem sypnęło ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pyszności, uwielbiam owoce i sama coraz częściej po nie siegam :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetycznie wygląda i na bank tak smakuje!!! zrobię na pewno, dzięki za inspirację ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. W smaku pychota, już czuję na swoich kubkach smakowych :)
    Muszę sobie zrobić energetyczny koktajl owocowy, bo ochoty mi narobiłaś!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń