wtorek, 12 maja 2015

Organizer na słuchawki { DIY }



Czy tylko ja mam wieczny problem ze słuchawkami?
Zawsze chwilę zajmuje mi ich rozplątywanie. Szczególnie gdy są mi potrzebne na JUŻ.
Kupiłam kiedyś prosty organizer dookoła którego zawija się kabelki ale niestety nie sprawdził się kompletnie. Mam wrażenie, że ginąc w czeluściach mojej torebki słuchawki żyły własnym życiem.
Dlatego postanowiłam zaprzestać wiecznej frustracji i wzięłam się do roboty.
Ameryki raczej nie odkryłam ale jakże skutecznie ułatwiłam sobie życie ;)

I tak powstał mój osobisty organizer na słuchawki



Do DIY użyłam:

- kawałek ekoskóry (można też użyć starego paska) -
- guziczek -
- igła, nitka, nożyczki -

Jak widać wiele nie trzeba a efekt wart poświęcenia (dosłownie kilku minut)



1.Z kawałka ekoskóry wycięłam niewielki prostokąt



2. Przyszyłam guziczek po wewnętrznej stronie


3. Następnie po przeciwnej stronie przecięłam nożyczkami materiał - w tej sposób powstała dziurka na guzik. Gotowe!







Proste i praktyczne!









12 komentarzy:

  1. świetne, proste i bardzo przydatne, teraz słuchawki w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ! mam skrawki skóry więc pewnie się skuszę na wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwiązanie!!! :) I jak ładnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie siedzą w małej kosmetyczce razem z zakreślaczem, pendrivem i innymi:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki banał, a jaki daje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i pomysłowe! Rozwiązany problem słuchawkowy, który ja też mam...;)
    Bzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proste, ale jaki efekt! :) Świetny pomysł, chyba każdy ma problem ze słuchawkami :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń