poniedziałek, 25 listopada 2013

Pomysł na prezent

Konkretniej na opakowanie prezentu ;)

Mikołajki tuż tuż, czas pomyśleć o prezentach dla najbliższych.
6 grudnia obdarowujemy się symbolicznymi upominkami, najczęściej są to po prostu słodkości.
Ale czy pudełko z czekoladkami nie może być ładnie zapakowane?
Piękne opakowanie to dla mnie podstawa :)
Dlatego dzisiaj pomysł prosty i łatwy w wykoaniu.

- szary papier -
 - sznurek -
- serwetka papierowa -

I gotowe :)







A w tle piękny lampion - wygrany jakiś czas temu u Fairy in the house :)


Pada śnieg, pada śnieg...
U Was też?


Pozdrawiam cieplutko

♥ Pati



21 komentarzy:

  1. prosto,ale z urokiem :) i to mi sie podoba :)

    www.stopmymoments.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny patent!

    U nas posypało delikatnie. Dzieci uradowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proste do wykonania, minimalistyczne a jednocześnie efektowne opakowanie :). U mnie w domu 6. grudnia też dajemy sobie jakieś drobiazgi (najczęściej słodycze), ale tak zapakowanych czekoladek jeszcze nie dostałam.
    Melduję też, że wstawiłam na bloga formularz kontaktowy, także możesz śmiało pisać - jestem ciekawa, co chciałaś mi przesłać :).
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maly koszt, a jaki piekny efekt :)))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię takie proste ale zarazem przepiękne rozwiązania dekoracyjne :)
    Chciałabym ci przyznać wyróżnienie Libster Blog Award.Zapraszam,będzie mi bardzo miło:http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/11/moje-nominacje-do-libster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prostocie siła.
      Dziękuje bardzo za wyróżnienie :)

      Usuń
  6. Ja też lubię ładne opakowania. Twoje jest proste i urocze. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. powiedziałabym piękna klasyka :) Jak byłam mała to pamiętam, że rodzice wkładali mi prezent na Mikołajki pod poduszkę nocą i tak samo chcę robić córce. Szkoda tylko, że pod poduszką trochę się dekoracja zniszczy leżąc pół nocy (a córka lubi się wiercić po całym łóżku) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam zamiar ładnie udekorować prezenty, żeby były bardziej "eleganckie" :) mój synek ma tyle frajdy z rozpakowywania i czym więcej papieru tym bardziej euforia rośnie :) Widok jego buzi i uśmiechu - bezcenny

    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie opakowane. Takie proste, a jednak ma cos w sobie. Pozdrawiam cieplo :)
    peacock111.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapomnialam zaprosic na moje candy peacock111.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba pomysł na opakowanie, chyba skorzystam :-)
    U mnie do tej pory nie padał śnieg:-) jupi!

    OdpowiedzUsuń
  12. tez lubie te serweteczki:))) pieknie dodaja delikatnosci roznym dekoracjom:)
    usciski kochana!:)

    OdpowiedzUsuń